ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

    Που βρίσκεται η παραγγελία μου; "ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ"

    Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλθεί αυτόματα στο e-mail σας, το αποδεικτικό της παραγγελίας σας με τον κωδικό της παραγγελίας που είναι της μορφής  ” #9550 “.

    Στην συνέχεια μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα ” Εξέλιξη παραγγελίας ” όπου θα χρειαστεί να συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας , πχ 9550 και το email σας.

    Όταν η παραγγελία σας αποσταλθεί στην εταιρεία Courier θα λάβετε αυτόματα στο email σας νέα ειδοποίηση με κωδικό παρακολούθησης.

    Τι είναι οι πόντοι επιβράβευσης και πως κερδίζω;

    ** Απαιτείται εγγραφή στην σελίδα μας για να επωφεληθείς με πόντους επιβράβευσης **

    Εσύ μας επιλέγεις, εμείς σε ανταμείβουμε!

    Με κάθε σου αγορά, κερδίζεις πόντους!
    Για κάθε 1€ που ξοδεύεις, κερδίζεις 1 πόντο. Στους 300 πόντους κερδίζεις ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά σου.

    Δηλαδή αν κάνεις μια αγορά των 30ευρώ, κέρδισες 30 πόντους!

    Τόσο απλά, τόσο γρήγορα!

    Πάτησε ΕΔΩ για να δεις τους διαθέσιμους πόντους σου.

    Έλαβα ελαττωματικό προϊόν ή θέλω αλλαγή. Τι να κάνω;

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ 

    Περίπτωση 1: Ελαττωματικό Προϊόν (DOA)
    Αν κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι το είδος έχει ελάττωμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να προβούμε σε επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας και σε έλεγχο του προϊόντος. Εαν διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος, εφόσον υπάρχει απόθεμα, διαφορετικά θα γίνει αντικατάσταση με άλλο είδος που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε.

    !! ΠΡΟΣΟΧΗ !!

    Σε περίπτωση που το προϊόν δεν διαπιστωθεί πως είναι ελαττωματικό, τότε τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου εσάς. Σε περίπτωση άρνησης πληρωμής των εξόδων επιστροφής και επαναποστολής τότε το προϊόν παραμένει στο κατάστημα μας για διάρκεια ενός μήνα. Υπάρχει πάντα και η επιλογή να γίνει η παραλαβή απο το κατάστημα μας χωρίς επιπλέον έξοδα.

    Περίπτωση 2: Χαλασμένο είδος (Εντός εγγύησης)
    Αν το προϊόν χαλάσει εντός της διάρκειας της εγγύησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και το προϊόν είτε θα επισκευαστεί από εξουσιοδοτημένο service μας είτε θα αντικατασταθεί με ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει απόθεμα. Διαφορετικά θα γίνει αντικατάσταση με άλλο που θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε.

    Περίπτωση 3: Δεν είσαστε ικανοποιημένοι με το προϊόν ή αλλάξατε γνώμη
    Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει:
    • Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει αλλοιωθεί ή παραβιαστεί, έτσι ώστε να βρίσκεται στην αρχική κατάστασή της
    • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
    • Να το συσκευάσετε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προστατευθεί κατά την επιστροφή του στην έδρα μας. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής που σας έχει αποσταλεί με το προϊόν
    • Σε περίπτωση τιμολογίου, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με δικό σας δελτίο αποστολής.
    Πληρώντας τα παραπάνω, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν καλώντας την μεταφορική που σας παρέδωσε το προϊόν. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.
    To προϊόν θα ελεγχθεί και εφόσον πληροί τα παραπάνω, θα αντικατασταθεί με άλλο ισότιμης αξίας ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα που έχετε καταβάλει σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που δεν πληροί τα παραπάνω, το προϊόν θα σας επιστραφεί, με τα ανάλογα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν εσάς.
    Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να γίνει μέσα στο διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
    Όλα τα προϊόντα που προβάλλονται πληρούν όλες τις νόμιμες Προϋποθέσεις & Όρους Εγγύησης.

    ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

    Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 18:00

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    Phone: 210 9933206
    Email: info@techcosmos.gr

    Διεύθυνση: Σουλίου 146, 17342, Άγιος Δημήτριος, Αθήνα